adidas prodává roušky. Z prodeje přispívá na dětský fond.

adidas prodává roušky. Z prodeje přispívá na dětský fond.

Společnost adidas vyhlašuje globální #HOMETEAMHERO výzvu –⁠ virtuální sportovní událost, která spojí nadšence sportu z celého světa, aby společně pomohli těm, kteří to potřebují.

Globálně událost poběží od 29. května do 7. června a za každou hodinu zaznamenané aktivity, adidas věnuje 1 $ sbírce fondu COVID-19 Solidarity Response Fund Světové zdravotnické organizace (WHO) s cílem dosáhnout jednoho milionu hodin.

Spojení globální komunity adidas sportovců je umožněno spoluprací mezi více aplikacemi pro sledování aktivity, včetně Garmin, Zwift, Polar, Suunto, JoyRun a vlastními aplikacemi – adidas Running a adidas Training, které také nabídnou rozšířený výběr řízených tréninků vedených špičkovými sportovci, jako je David Alaba z FC Bayern, ultramaratonská běžkyně Sabrina Stanley a ragbyová hvězda George North z Walesu.

Výsledkem tohoto společného úsilí je vytvoření celosvětové digitální sportovní akce, kde je každý vyzván k účasti, aby pomohl dosáhnout cíle jednoho milionu hodin. Každá minuta bude důležitá, a to bez ohledu na sport, disciplínu, úroveň schopnosti nebo současnou krizovou situaci.

Jak se připojit k výzvě #HOMETEAMHERO

  1. Stáhněte si aplikaci adidas Running nebo adidas Training a vytvořte si účet nebo se přihlašte pomocí existujícího účtu
  2. (Volitelné): Propojte účet Garmin/Polar/Suunto/Zwift s účtem v aplikaci adidas Running
  3. V aplikaci se přidejte do výzvy #HOMETEAMHERO
  4. Zaznamenávejte své aktivity přes aplikaci od 29. května do 7. června a společnost adidas věnuje 1 $ za každou zaznamenanou hodinu
  5. Vybírejte z různých sportovních aktivit (běh, trénink (adidas Training aplikace), chůze, jízda na kole, silový trénink, aerobik, turistika, jízda na horských kolech, jóga, inline bruslení, spinning, skateboarding, fotbal, basketbal, tanec, tenis, ragby, box a mnoho dalších)

Roušky, které chrání a pomáhají 

Přes postupné rozvolňování restrikcí společnost cítí potřebu nadále pomáhat. Minulý měsíc realokovala zdroje a dodavatelský řetězec tak, aby mohla zahájit výrobu roušek, které lze opětovně použít. Prodej značka adidas zahájila tento týden v Evropě a Severní Americe. Z každého prodaného balíčku poputuje 50 Kč na Save the Children’s Global Coronavirus Response Fund*, a to až do výše 1,5 milionu EUR.

Balení tří roušek stojí 349 korun a najdete je zde.

Roušky jsou vyrobeny z materiálu adidas Primegreen – vysoce výkonné recyklované textilie bez panenského plastu. Měkká, prodyšná látka se přizpůsobí tvaru obličeje pro pohodlí při jakékoli činnosti. Přestože roušky nejsou klasifikované jako zdravotní pomůcky, jsou navrženy tak, aby zabránily šíření přenosných virů a pomáhaly chránit ty kolem nás.

Obě tyto aktivity jsou součástí pokračujícího úsilí adidas zajistit pomoc tam, kde je to nejvíce potřeba. V rámci pomoci adidas vyrobil ve spolupráci s firmou Carbon stovky tisíc obličejových štítů pro americké zdravotnické pracovníky, poskytl přímý dar ve výši 3 milionů EUR a za každou položku zakoupenou online přesahující 20 EUR daroval další 2 EUR do fondu COVID-19 Solidarity Response Fund Světové zdravotnické organizace (WHO). Průběžně také poskytuje bezpečnostní masky zdravotnickým organizacím v Jižní Koreji, Evropě a Spojených státech.

*Save the Children’s Global Coronavirus Response Fund pomáhá zachraňovat životy prevencí před COVID-19; podporuje ty rodiny, které jsou ekonomicky nejvíce zasaženy; podporuje děti, učitele a rodiče v domácí výuce a s návratem do školních lavic; a chrání děti, kterým hrozí domácí násilí, zneužívání či zanedbání. Celosvětové sbírka na pomoc dětem poběží do 30. června.