5 důvodů, proč si přečíst únorový RUN

5 důvodů, proč si přečíst únorový RUN

Únorové vydání RUNu už je na stáncích. Přes 80 stran nabitých těmi nejzajímavějšími informacemi z běžeckého světa! Vybrali jsme pro vás 4+1 článků, kvůli kterým si nesmíte toto číslo nechat ujít!

Detoxikace. Pomůže ti zhubnout?

S blížícím se jarem se opět všude objeví pobídky k detoxikaci těla, často s dovětkem, že ti ta ci ona kúra zároveň pomůže i zhubnout. Skutečně to funguje, nebo je zatím jen snaha prodat nějaký „zázračný“ produkt?

Úskalí budování vytrvalosti

V řadě sportů platí, že když ti selže jedna složka výkonnosti, můžeš ji do značné míry

 nahradit jinou. Ve vytrvalostních disciplínách je to ale jiné – na hranici možného se dostaneš, jen pokud vybuduješ všechny složky výkonnosti, a ještě je navzájem propojíš. Nahradit se tady nedá nic.

Trénuj podle menstruačního cyklu

Porozumět ženské cykličnosti ti muže nejen zpříjemnit život, ale zároveň i posunout hranice tvých možností. Když přizpůsobíš tréninkovou zátěž fázi svého cyklu, projeví se to pozitivně na tvé výkonnosti i celkové životní pohodě.

Bosý rekordman

Bez klobouku bos – Josef Šálek je půlmaratonským světovým rekordmanem! K otužování coby hitu letošní zimy se padesátiletý osobnostní kouč postavil běžecky: Svlékl se do trenek, zul se a pokořil čtrnáct let starý výkon otužileckého guru Wima Hofa ve sněžném půlmaratonu, a to bezmála o čtyřicet minut.

Regenerace po domácku

Co odtrénuješ, to musíš odregenerovat. Schválně si ale spočítej, kolikrát ses od března 2020, kdy se začalo bojovat proti koronaviru, dostal(a) do sauny, bazénu nebo na masáž. Jaký tedy zvolit přístup k regeneraci, když vládní šrouby nepovolují a omezují naše možnosti navštěvovat zařízení určené k odpočinku?