Velká SOUTĚŽ o boty ON, aneb: „Sorry Gravity“

Velká SOUTĚŽ o boty ON, aneb: „Sorry Gravity“

Díky spolupráci RUN magazínu a českého distributora a prodejce běžeckých bot ON jsme do stali možnost  pro naše čtenáře připravit další velkou SOUTĚŽ o luxusní běžecké boty, které v sobě snoubí patentovanou technologii tzv. „obláčkového došlapu“ a perfektního designu.

Pravidla soutěže: Dejte příspěvku se soutěží na našem Facebookovém profilu „Líbí se mi“ a do komentáře napište, který model a  barevná kombinace vás nejvíce zaujala (výběr např. ze stránek výrobce zde )?

Jeden z Vás, co splní obě podmínky, vyhraje model trailových ONek Cloudventure.

Soutěž poběží do úterý 10.7.2018 – přejeme hodně štěstí !

#RUNPodporuje #ONRunning #VyhlašujeBojGravitaci  #Design #Makej

ON: NA CESTĚ ZA BĚŽECKOU SENZACÍ

Od roku 2010, kdy byly boty představeny na ISPO, a kde také získaly svou první velkou cenu za inovace, se povědomí o této značce stále zvyšuje. Švýcarští výrobci připravili i několik propagačních videí, které poměrně věrně zachycují atmosféru vzniku značky, výroby a způsobu její prezentace navenek. K vidění jsou níže na konci článku… Celkem nás pobavil originální začátek dvou z videí, kde hlas provádějící videem promlouvá ke gravitaci a končí větou podobající se kultovní hlášce z filmu Terminátor „We´re fighting back. Video s milou atmosférou je i to z NY marathonu.

Jak se z převratné myšlenky zrodila běžecká senzace – běžecké boty ON.

Poté co Olivier Bernhard skončil se svou profesionální sportovní kariérou (trojnásobný mistr světa v duatlonu, vícenásobný vítěz v závodě Ironman) začal pracovat na vývoji dokonalé běžecké boty. Cestu mu zkřížil švýcarský inženýr stejného založení Caspar Coppetti a jejich společné úsilí vyústilo ve výrobu prvních prototypů obláčkových bot ON. Spojila je nejen láska k běhu, ale i vize revolučního produktu – nové běžecké boty a ta začali realizovat svůj sen. Nová běžecká bota oslovila špičkové běžce, kteří ji s nadšením začali používat.

Základním konceptem byla od samého počátku představa měkkého došlapu na obláčky, které tvoří podrážku boty a pevný odraz. V roce 2010 spolu s Davidem Allemannem založili výhradně švýcarskou společnost ON.

Po představení obláčkových bot na ISPO v únoru 2010 zaznamenali první velký úspěch. Získali ocenění Brandnew Award – jedno z nejvýznamnějších ocenění za inovace ve sportovním odvětví. Nadšení testovacích běžců bylo obrovské – běžci mluvili o běhu na obláčcích. V červenci již byly boty ON ke koupi ve specializovaných běžeckých obchodech. On rychle roste a v současné době jsou boty On ke koupi ve více jak 3000 specializovaných obchodech na celém světě. Odhad počtu prodaných bot v roce 2016 je jeden milion párů.

Jak se rodí ON

 

NY Marathon, aneb 10 běžců, kteří vyzkoušeli vyměnit své běžecké boty za ONy.

 

ON… značka zrozená ve Švýcarsku, v Alpách

 

Hello Gravity… We´re fighting back 🙂